Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2013

POP CAKES

Για σας κοριτσιααα!!!!

Σαββατο σημερα!!!Λοιπον πηγα στο σουπερ μαρκετ και καθως χαζευα σκευτηκα να φτιαξω POP CAKES!!!
Τα υλικα που αγορασα ειναι..
2κεικ ετοιμα 
1 κουτακι μεγαλο μερεντα(μιαμ μιαμ)
2 κουβερτουρες
και πηρα και διαφορα τρουφακια που βρηκα!!!
ΕΚΤΕΛΕΣΗ
θρηματιζω τα κεικ μου με τα χερακια
προσθετω την μερεντα βλεπω με το ματι ποσο χρειαζεται πρεπει να γινει σαν ζυμη!!!
βαζω 1με 2 σφηνακια λικερ της επιλογης μου εγω εβαλα βατομουρο(αφτο ειχα) τα πλαφο 
τα πλαφο τα πλαφο...
και μολις γινει ζυμαρακι το βαζω για 10 λεπτακια στο ψυγειο.
Μολις τα βγαλω αρχιζω και πλαφω μπαλακια για να εχετε ιδιο μεγεθος σε ολα ενα κουταλακι θα σας βοηθισει πολυ!!
μολις τα πλασω ολα τα ξαναβαζω για 10 λεπτα στο ψυγειο.
Οσο τα μπαλακια ψυχονται εγω λιωνω την κουβερτουρα μου .
Λοιπον τωρα εγω τα εκανα μια 2 τροπους ο ενας ειναι πως βουτηξα ολο το pop cake μεσα στην κουβερτορα και ο δευτερος ειναι ωπος τα βγαζω απο το ψυγειο με ενα κουταλακι βαζω μονο στο πανω μερος τους κουβερτουρα και μετα προσθετο τρουφα πολυχρομη μονοχρομη οτι θελετε!!!

ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου